יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

אני בשוק !

תשמעו סיפור אמיתי אותו שמעתי בתוכנית "היום שהיה" לפני חצי שעה.

נערה בשם מרגריטה וארגאס מתיכון ריצ'מונד בקליפורניה חזרה לביתה לאחר סיום מסיבת ה-Prom. היא מקבלת SMS מחברתה: "את לא מאמינה, אונסים עכשיו מישהי ברחבה שליד מגרש הכדורסל." מרגריטה מיד התקשרה ל-911 (מוקד חירום בארה"ב) ודיווחה על הפשע הנתעב.

מה מיוחד במעשה שלה? יותר מ-10 תלמידים היו עדים לאונס. גם הם הוציאו את הפלאפונים שלהם, אבל לא כדי להזעיק עזרה, אלא כדי לצלם את ה"אירוע". ניידת משטרה שהגיעה למקום מצאה את הנערה מחוסרת הכרה, זרוקה בפח אשפה. היא עדיין מאושפזת במצב קשה.

אני עדיין מזועזעת. איך... איך אפשר לראות דבר כזה ולא להזעיק את המשטרה. ולא רק לא להזעיק עזרה, לצלם ולשלוח SMSים לחברים.

קהות החושים הזו פשוט בלתי נתפסת.

2 תגובות:

פזית אמר/ה...

האמת: אני כבר לא בשוק. אבל כואב לי ועצוב לי לשמוע שקורים דברים כאילו. לאן נעלמה האנושיות שבנו ובמיוחד בילדים? לא היתה טיפת חמלה בליבם! הכי כואב שהם לא השכילו לדעת מהו המעשה הנכון לעשות באותו רגע. קודי המוסר הולכים ומשתנים ואנחנו מתמכרים למפלצת הזו שנקראת "אינטרנט",שכן אני בטוחה שהם ירוצו להעלות את מה שהסריטו ב "יו-טיוב" ויתגאו באחוזי הצפיה המטורפים . אז אולי הם לא אשמים? אשמים אנחנו הצופים בשקיקה בזבל שכזה....
עצוב לי. עצוב לי מאוד.

אנונימי אמר/ה...

מזעזע...לא שמעתי על המיקרה..כל הזמן מדברים על החייל המוסלמי שרצח
שושי