יום חמישי, 12 בנובמבר 2009

FarmVille

אני מודה! מאז ששאלתי את רותם מה זה ה-FarmVille הזה? והיא אמרה לי: "תנסי" - התמכרתי.

כמו שרותם אמרה לי, יש במשחק הזה משהו מרגיע, שמנקה את הראש מלחצי החיים. יש כמובן גם את אלמנט התחרות עם השכנים שלך והנאה מעצם היותי חקלאית מבלי ללכלך את הידיים ולשבור את הגב (אני הרי עירונית בכל רמ"ח איברי ושס"ע גידי).

עכשיו, נניח (רק נניח) ,שאני רוצה להפסיק לשחק את המשחק - מה יקרה לכל החיות בחווה ולכל הגידולים והעצים? - הרי אי אפשר למכור את החווה. ומה יקרה לכל ה"כסף" והנקודות שצברתי? לא חבל?!

כשחשבתי על זה היום (להבדיל אלפי הבדלות), נזכרתי בדיאטה קלאב (קבוצת התמיכה שלי לשינוי הרגלי תזונה). אחרי קצת יותר משנתיים שאני בקבוצה, אני לא מוכנה בשום פנים ואופן ל"מכור" את החווה שלי (ההישג שלי). לא חבל?! גם כאן אני צריכה להמשיך ולטפח את ההישג שלי כל יום למשך כל חיי. אני צריכה לעדור את האדמה, להיפטר ממזיקים למיניהם, לשתול, לדשן, להשקות ולעקוב בהנאה אחר הצמיחה והגדילה.

יש דברים שלא כדאי לוותר עליהם!

נ.ב.

אני מחפשת עוד שכנים, אז אם אתם יודעים על מישהו...

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פנינה מה נישמע? ראיתי באתק דיאטה קלאב שהם מחפשים מדריכות...תחשבי על זה..לגבי החווה..תכנסי לפייסבוק שלי יש לי שם לפחות עשרה חברים שמכורים לזה...בהצלחה שושי

פזית אמר/ה...

אהבתי את ההשוואה ל"דיאטה קלאב" - מעבר לזה, המשחק הוירטואלי לא מושך אותי.

אנונימי אמר/ה...

הי פנינה
גם אני אהבתי את ההשוואה שעשית ,נכון גם השגים חייבים טיפוח . . .
אביבה :)