יום רביעי, 17 במרץ 2010

היום יום הולדת

איזה יום מושלם היה לי היום. אני מאושרת.

פינקתי את עצמי בעיסוי אבנים חמות בספא Duo הממוקם היכן שהיה קולנוע פריז המיתולוגי (מול מלון דן ת"א).

חבר'ה, זה היה תענוג צרוף!!!!!!!!!!

הגעתי לספא רבע שעה לפני תחילת העיסוי. הושיבו אותי על הבר והציעו לי שתייה חמה. על הבר היו נשנושים של פירות יבשים, שקדים, עוגיות ופירות. לאחר שמילאתי שאלון רפואי קצר, הכניסו אותי לסוויטה הפרטית שלי. הסוויטה כללה ג'קוזי שמעליו מסך קולנוע (לצפייה בסרטי DVD - מבחר נמצא בסלסילה על הטואלט או בשידורי הוט).

במרכז החדר היו שתי מיטות עיסוי ובצד פינת מנוחה מלאה כריות.

הסוויטה גם כוללת מקלחת עם מלא סילונים. על המיטה בפינת המנוחה היו בלונים, מגבת, חלוק, נעלי בית, שמפו, מרכך וסבון נוזלי.


אחרי ההסברים השאירו אותי לבד כדי להתכונן (הורדת בגדים ולבישת החלוק) ואז נכנס המעסה (ביקשתי צעיר וחתיך וזה בדיוק מה שקיבלתי... חחחחח).

פינוק מושלם ליום הולדת מושלם.

הקטע הכי מדהים קרה לי בדרך לספא. יצאתי מהבית והתחלתי לצעוד וראיתי שדי קריר בחוץ ואני בלי מעיל. התלבטתי אם לחזור הביתה לקחת מעיל ובסוף החלטתי שכן כי ידעתי שמאוחר יותר יהיה קר. חזרתי הביתה וגיליתי ששכחתי לנעול את הבית!!!!!!

מה אתם אומרים על זה?

אני מצרפת לינק לאתר של הספא וממליצה בחום לפנק את עצמכם.


3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מזל טוב !!!!!!!!
עד 120 שנים מאושרות ובריאות!
נראה משהו הספא הזה,איפה התמונה של המעסה החתיך????
קרנית

פנינה אמר/ה...

מצנעת הפרט לא צילמתי...

פזית אמר/ה...

מגיע לך כל הטוב שבעולם . שכל יום יהיה מאושר כמו היום הזה!!
אוהבת פזית