יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

איחולים לשנה החדשה

ביום ראשון, במפגש של קבוצת התמיכה שלי לשינוי הרגלי אכילה, עשינו סבב בו כל אחת אמרה בקול מה היא מאחלת לעצמה לשנה החדשה.

בדרך כלל, כשמגיע ראש השנה, אני (ואולי גם אנשים אחרים) מאחלת לאנשים אחרים והם מאחלים לי, אבל אני לא עוצרת לחשוב מה אני מאחלת לעצמי.

היו כאלה בקבוצה שהאיחולים זרמו מהן בקלילות. לי לקח קצת זמן להבהיר לעצמי מה אני מאחלת לעצמי ולנסות לנסח זאת בצורה חיובית (זאת הייתה אחת הדרישות של המנחה - להשתמש במילים חיוביות בלבד). זה לא כל כך פשוט להשתמש רק במילים חיוביות, אבל זה בהחלט גורם לנו להיות יותר יצירתיים וגם גורם לנו להרגיש יותר חיוביים.

אני רוצה לשתף אתכם באיחולים של קבוצת התמיכה שלי ואני מזמינה אתכם בערב החג, להסב אל השולחן החגיגי ולבקש מכל אחד מיקירכם לאחל לעצמו איחולים לשנה החדשה.

בריאות, פנסיה עשירה בהנאה, שמחה בלב, לרדת במשקל, לסיים מטלות של שנה שעברה ולהתחיל מטלות של השנה החדשה, לדאוג בקלות, שפע נפשי, להיות שלמה עם עצמי, יציבות, להשתפר מבחינה רוחנית, להיפטר מקילוגרמים ולהכניס במקום אהבה, שפע מכל הכיוונים, שלווה, הנאה מעצמי ומהמשפחה שלי, להישאר יצירתית, להמשיך לאהוב את הילדה שבי, השלמה, רגיעה.

ולסיום, לכל חברותי האמיצות מקבוצת התמיכה שמתמודדות כל יום ומתגברות ולכל מי שמתמודד עם קושי בחייו אני מקדישה את השיר של וויטני יוסטון שנקרא I didn't know my own strenght.

Lost touch with my soul
I had nowhere to turn
I had nowhere to go
,Lost sight of my dream
Thought it would be the end of me
I though I'd never make it through
,I had no hope to hold on to
I though I might break
I didn't know my own strenght
And I crashed down, and I tumbled
But I did not crumble
I got through all the pain
I didn't know my own strenght
Survived my darkest hour
My faith kept me alive
I picked myself back up
Hold my head up high
I was not build to break
I didn't know my own strenght
Found hope in my heart
I found the light to life
My way out of the dark
Found all that I need
Here inside of me
I thought I'd never find my way
I thought I'd never lift that weight
I thought I might break
...I didn't know my own strenght
There were so many times
I wondered how I'd get through the night
I though I took all I could get
וכאן מצורף הקישור לשיר:


שנה טובה.

3 תגובות:

פזית אמר/ה...

פנינה יקירתי
יש בך המון כח. את חזקה ואין דבר שלא תוכלי להתמודד איתו
מעריכה אותך מאוד
פזית

Unknown אמר/ה...

שנה טובה
ושכל משאלותייך יתגשמו!!!!

אנונימי אמר/ה...

פנינה יקרה
שנה טובה של בריאות ,שמחה ואהבה .
מכל הלב ,אביבה