יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

שנה חדשה

עוד שנה עברה חלפה לה. ולא סתם שנה, אלא שנה הסוגרת עשור. כולם עסוקים בסיכומים מסיכומים שונים. גם אם הייתי רוצה לעשות סיכום של העשור האחרון בחיי, זה לא היה עובד! תהרגו אותי, אבל אני לא זוכרת מה עשיתי בשנת 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 - אני בקושי זוכרת מה עשיתי אתמול.

הסיכומים היחידים שאני מתעסקת איתם בשנתיים האחרונות מתרחשים כל יום ראשון במפגש של קבוצת התמיכה שלי לשינוי הרגלי אכילה. אני בודקת האם התנהגתי כמו שצריך בשבוע האחרון, האם שמרתי על תוכנית האכילה, האם היו לי חריגות, האם עסקתי בפעילות גופנית וכיוצ"ב.

סיכומים זה דבר טוב. הם עוזרים לנו ללמוד משגיאות העבר, להתרפק על העבר בערגה (או שלא), אבל מצד שני הם יכולים גם להעיק - במיוחד אם לא עמדנו בציפיות שלנו מעצמנו ולא השגנו את המטרות שהצבנו לעצמנו.

אז כל מה שאני מאחלת לעצמי (וגם לכם) זה להמשיך בעשייה, לזכור שאנחנו לא מושלמים וגם אם נפלנו או טעינו, לא לשבת ולהכות על חטא, אלא להמשיך הלאה.

אהה, כן... ושלום עולמי.

תגובה 1:

פזית אמר/ה...

שתהיה שנת 2010 טובה מקודמותיה....
אמן ואמן